Efektywne aspekty zarządzania organizacjami. Teoria i praktyka, praca zbiorowa, Aleksandra Fiedberg, Wioleta Mikołajczewska (red.). Wydawnictwo GSW, Gdańsk 2009. ISBN 978-83-89762-21-4. Stron 232, format 14,8x21,0 cm (A5)
0,00 zł
Dyscyplina: Nauki o zarządzaniu
Nr katalogowy: 021
Tytuł | Efektywne aspekty zarządzania organizacjami. Teoria i praktyka |
---|---|
praca zbiorowa | |
Redaktorzy naukowi | Aleksandra Fiedberg, Wioleta Mikołajczewska |
Rok wydania | 2009 |
Strony | 232 |
Format (cm) | 14,8x21,0 (A5) |
ISBN | 978-83-89762-21-4 |
Cena (zł) | Nakład wyczerpany |
Informacje dodatkowe
Książka stanowi owoc konferencji naukowej, pt. „Public Relations – zarządzanie wizerunkiem organizacji”, zorganizowanej 19 kwietnia 2008 r. Referaty i projekty z zakresu problematyki zarządzania wizerunkiem organizacji przedstawiane były w ramach dwóch sesji naukowych: 1) Zagadnienia Public Relations; 2) Strategie Public Relations. W książce zawarto 12 artykułów naukowych przedstawionych w trakcie konferencji.
Spis treści
- Kształtowanie wizerunku wyższej szkoły niepublicznej – komunikacja zewnętrzna.
- Wpływ reasekuracji na efektywne zarządzanie zakładem ubezpieczeń.
- Efektywne aspekty zarządzania organizacjami.
- Zagadnienia marketingu mix oraz klasyfikacja produktów.
- Zarządzanie złożonością przedsiębiorstw transportu ładunków skonteneryzowanych.
- Motywacja jako narzędzie realizacji celów organizacji.
- Zastosowanie komputerów w organizacji stanowisk pracy.
- Determinanty kształtowania systemu motywacyjnego.
- Nakłady inwestycyjne oraz bariery w rozwoju konkurencyjności sektora MSP w Polsce.
- Badania marketingowe i rynkowe jako podstawa podejmowania decyzji strategicznych przez przewoźników lotniczych.
- Zagadnienia pedagogiki niedyrektywnej.
- Zarządzanie zasobami ludzkimi w administracji publicznej: analiza wybranych problemów.